Wysyłka

Specjalnie dla Ciebie udostępniamy kilka form wysyłki produktów

Poniżej opisane są wszystkie formy wysyłki dostępne w naszym sklepie:

Inpost Paczkomaty 24-72h:

 - Płatność z góry - 13PLN

- pobranie - 17PLN

Kurier DPD 24-48h:

 - Płatność z góry - 17PLN

- pobranie - 21PLN

Poczta Polska Kurier48 24-48h:

 - Płatność z góry - 14PLN

- pobranie - 17PLN

Płatności

Specjalnie dla Ciebie udostępniamy kilka form płatności za produkty

Poniżej opisane są wszystkie formy płatności dostępne w naszym sklepie:

Tradycyjny przelew bankowy
Wpłaty należy kierować na rachunek:
Konto w złotówkach: 37 1050 1230 1000 0092 7809 5980 
Nazwa odbiorcy: Amigo Bartosz Wolny
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.

Płatność PayPal

- Nazwa odbiorcy: sisstonejewellery@gmail.com

 - W uwagach przelewu wpisać: numer zamówienia



 

Płatność kartą MasterCard i VISA

- Podczas składania zamówienia wybierz PayPal jako sposób płatności

 - Po przekierowaniu na stronę PayPal, wybierz "Zapłać kartą"

- Uzupełnij wymagane dane do obciążenia karty, oraz wysyłki jeśli wymagane

- Opłać zamówienie poprzez kliknięcie przycisku "Kontynuuj" i postępuj według dalszych instrukcji

POLITYKA ZWROTÓW I WYMIAN

Informacja o zwrotach

Jeżeli uważasz, że otrzymany produkt nie spełnia twoich oczekiwań masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 21 dni bez podania przyczyny. Prześlij do nas wypełniony formularz zwrotu towaru (jeden dla każdego zwracanego produktu) do nas na adres sisstonejewellery@gmail.com 

Produkt musi jednak spełniać dwa warunki:

  • być kompletny,

  • oraz oryginalne opakowanie,

Jeśli dany produkt będzie używany, również nie będziemy mogli zaoferować możliwości jego zwrotu.

1. Każdemu Konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany towaru zakupionego w sklepie SisStone.pl
w terminie do 21 dni od dnia dokonania zakupu (tzn. od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie / Fakturze jako daty sprzedaży) na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminu zwrotu towaru jest dobrą wolą sprzedawcy.


2. Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:
a. nie nosi śladów użytkowania;
b. nie został w żaden sposób uszkodzony;


3. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega: 
a. towar wytworzony na zamówienie;
B. towar zakupiony na szczególnych warunkach między innymi towar uszkodzony.


4. Zwrot lub wymiana będzie dokonana tylko za okazaniem oryginalnego paragonu lub oryginału Faktury, a w przypadku płatności kartą płatniczą również za okazaniem potwierdzenia obciążenia karty.


5. Z chwilą przyjęcia towaru do zwrotu, Konsument:
a. zwraca Sprzedawcy również paragon, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne towary Konsument otrzymuje paragon zastępczy. Oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy.
b. okazuje Sprzedawcy oryginał Faktury. Jeżeli na Fakturze znajdowały się również inne towary Konsument otrzymuje Fakturę korygującą. Oryginał Faktury jest zwracany do Konsumenta.


6. Z chwilą przyjęcia towaru do wymiany, Konsument:
a. okazuje Sprzedawcy również paragon do wglądu, o którym mowa w punkcie 4. Sprzedawca nanosi adnotację na paragonie o wymianie towaru. Oryginał paragonu pozostaje u Klienta.
b. okazuje Sprzedawcy oryginał Faktury. Konsument otrzymuje Fakturę korygującą. Oryginał Faktury jest zwracany do Konsumenta.


§ 4.

Zwrot towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Konsumenta ceny:
a. w przypadku gdy Konsument płacił za towar gotówką zwrot następuje w gotówce;
b. w przypadku płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, zwrot należności następuje na tę samą kartę, którą było płacone za towar. Zwrotu należności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową można dokonać jedynie właścicielowi karty.


§ 5.

1. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie 
w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres Sprzedawcy, wskazany 
w §2 ust. 1 Regulaminu.


2. Regulamin obowiązuje od dnia 1 maja 2020r. do odwołania.